Kundsupport & Leveranser
Vi är här för att hjälpa! Om du har en fråga till vår kundsupport kan du kontakta oss via vår chat eller via email info@getthegallop.com.
Vid kontakt med kundsupport ha gärna ditt ordernummer i ämnesraden, tex - SE12345
Vi har öppet måndag - fredag mellan kl 09.00 - 17.00 (med reservationer för helgdagar och högtider).
Information om din order
Alla våra produkter skickas från vårt lager i Stockholm och vi packar och skickar ordrar alla dagar i veckan. Vi försöker leverera alla ordrar inom 1-3 arbetsdagar från orderdatumet.
För Svenska ordrar skickar vi med Postnord (MyPack collect & MyPack home). Dessa leveranser är Svanenmärkta enligt Postnords hållbarthetsagenda. Ledtiden för ordrar med Postnord är 1-3 dagar men skickas oftast till dig nom 24h.
Ordrar inom och utanför EU skickas med DHL (DHL Express & DHL Parcel connect). Ledtid för ordrar med DHL är 1-3 dagar.
När ditt paket skickas från oss får du ett mail med sändningsnumret där du kan spåra och följa din leverans. Skulle du inte få ett sådant mail kontakta oss info@getthegallop.com med ditt ordernummer tex - SE12345.