RETURER & BYTEN

RETURER & BYTEN

Inga problem! Du har 30 dagar på dig från det att du fått produkten att returnera eller byta den. Produkten måste vara oanvänd och ha alla etiketter och annan förpackning intakt.

För byte till annan färg/storlek:

  1. Gå till: returns.yayloh.com/retailer/se_getthegallop och ange ditt ordernummer och mailadressen du använde vid köptillfället.
  2. Ange tydligt vilken produkt du vill returnera och storlek/färg du vill byta till i textfältet så reserverar vi den.
  3. Du får en QR-kod som du visar upp hos ditt Postnord-ombud, de printar ut en returfraktsedel som du då kan sätta på paketet. 
  4. Vi skickar ut din nya vara som du vill byta till utan extra kostnad när vi fått din retur till vårt lager. Om produkten du vill byta till inte finns i lager så kommer vi hantera det som en retur och du får pengarna åter. 

För retur av produkt:

  1. Gå till: returns.yayloh.com/retailer/se_getthegallop och ange ditt ordernummer och mailadressen du använde vid köptillfället.
  2. Ange tydligt vilken produkt du vill returnera.
  3. Du får en QR-kod som du visar upp hos ditt Postnord-ombud, de printar ut en returfraktsedel som du då kan sätta på paketet och lämna in.
  4. När vi fått produkten till lagret och gått igenom den så kommer vi processa din retur och du får betalningen åter. 

Får du några som helst problem, kontakta oss på returns@getthegallop.com eller ring 08-520 275 33

Viktigt att produkten är oanvänd och se till att produkten ligger säkert i ett väl förslutet paket. 

Din retur slutförs när produkten är tillbaka till oss och granskad. Du kommer att krediteras beloppet för den returnerade produkten på samma sätt du betalade för den (faktura eller kort). Leveransavgiften returneras inte.

Vid byten, om den färg/storlek du vill byta till ej finns i lager så kommer din order hanteras som en retur. 

För returer utanför EU så returneras ej importskatt och tullavgifter av Get the Gallop. Du kan dock eventuellt få den ersättningen av din lokala tullbyrå, vänligen kontakta dom direkt.

 

LEVERANS AV ORDER OCH LEVERANSTIDER

Alla våra produkter finns på vårt lager utanför Stockholm och vi packar och skickar alla vardagar i veckan. Vi försöker leverera alla ordrar inom 2-3 arbetsdagar från orderdatumet. Oftast lämnar ordern oss samma dag eller dagen efter du lagt ordern hos oss på Getthegallop.se. Vi använder oss av PostNord främst inom Sverige och Skandinavien, och FedEx för internationella ordrar.

Sverige: Du kommer få ett sms eller email med sändningsnummer och avisering när din produkt finns för upphämtning på närmsta postombud. Vill du ha hemleverans så kontakta oss direkt efter orderläggning. Vissa produkter skickas som varubrev och kommer i brevlådan.

Den här sidan kräver cookies för att kunna visas ordentligt. Genom att fortsätta surfa godkänner du vårt användande av cookies. För mer information om vilken data som sparas med våra cookies, se sidan för Integritetspolicy.

Pre-loader